Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Yıldırım ve Işık, Akkaya’nın sağlık durumu hakkında bilgi alarak en kısa sürede sağlığına kavuşması temennisinde bulundu. Toplumsal dayanışma ve insani değerlerin siyasi farklılıkların üzerinde olduğuna dikkat çeken Ramazan Yıldırım, hastalık dönemlerinde yapılan ziyaretlerin moral ve motivasyon açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.
İsmail Akkaya ise nazik ziyaretlerinden dolayı Ramazan Yıldırım ve Remzi Işık’a teşekkür ederek, gösterilen ilgi ve desteğin kendisine moral verdiğini söyledi.
Sultangazi’de farklı siyasi görüşlerden isimlerin böylesine anlamlı günlerde bir araya gelmesi, birlik ve beraberlik adına takdir toplarken, ziyaret dostluk ve dayanışma mesajlarıyla sona erdi.